Tekniska museet

Theory of fun for game design
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • R
Personnamn
Titel och upphov
  • Theory of fun for game design
Utgivning, distribution etc.
  • O'Reilly Media, Sebastopol, CA : [2014]
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod
  • Rdcb
Upplaga
  • 2nd edition
Fysisk beskrivning
  • xviii, 279 pages : illustrations (colour) ; 24 cm
Anmärkning: Allmän
  • Previous edition: Scottsdale, AZ: Paraglyph Press, 2005.
ISBN
  • 978-1-4493-6321-5
*00001576aam 122004337a 4500
*00131978
*00520170908091347.0
*008130806s2013    xx a|||      |000 0 eng d
*020  $a978-1-4493-6321-5
*035  $a(BOKR)9781449363215
*035  $a(SE-LIBR)14636985
*08204$a794.81536$223/swe
*084  $aRdcb$2kssb/8 (machine generated)
*1001 $aKoster, Raph,$d1971-
*24510$aTheory of fun for game design /$cby Raph Koster
*250  $a2nd edition
*260  $aSebastopol, CA :$bO'Reilly Media,$c[2014]
*300  $axviii, 279 pages :$billustrations (colour) ;$c24 cm
*500  $aPrevious edition: Scottsdale, AZ: Paraglyph Press, 2005.
*588  $aBOKR: Ursprungligen utgiven av O'Reilly Media
*852  $bTem$hR
*950  $6650$aDataspel$xdesign$uSpelutveckling
*950  $6650$aDatorspel$xdesign$uSpelutveckling
*950  $6650$aSpeldesign$uSpelutveckling
*950  $6650$wh$aSpelprogrammering$uSpelutveckling
*950  $6650$aDataspel$w||e$uDatorspel
*950  $6650$wg$aElektroniska spel$uDatorspel
*950  $6650$wh$aMinecraft (datorspel)$uDatorspel
*950  $6650$wh$aMUD$uDatorspel
*950  $6650$wh$aSecond life (datorspel)$uDatorspel
*950  $6650$aOnlinespel$uDatorspel
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
Ex1Tillgängligt Tekniska museetR